wiiieeeee

NY MOBIIIIIILL :D
en samsung Galaxy Ace GT-S5830.
Fast onyx black.

Telia sim kommer i posten snart med teliaMax25surf. Samma nummer!
Vill nästen kalla det spontanköp, men stillar mitt sinne med att jag ju letat länge.
Lite komiskt att jag nån timma innan stod på Telia och suckade över att jag inte kunde hitta nån snygg mobil med alla de funktioner jag ville ha. Och my tyckte jag var lite jobbig och pessi som vanligt;) :*  
Så ska tjejerna kolla in en snygging som råkade jobba på Mobilizera (ny mobilaffär -kommer till skell i mars typ) och jag fastnar med en försäljare som dirr visar den perfektaste mobilen jag kunnat tänka mig!:O Bra erbjudande (spotify premium i 6 mån;) ) osv. Han får kämpa dock! För även om jag dirrekt viste att jag ville ha den så är jag lite emot spontanköp som är lite dyrare -så jag velade ett bra tag innan jag inte fattade varför jag velade längre. Komme fram till att mina kontraindikationer var att jag ville ringa pappa för att få bekräftat att det var ett bra köp/mobil och att jag ville hem, tänka på det, veta att jag skulle ha den och så köpa den sen. Tokig jag är! så.. jag gjorde nått väldigt ovanligt av mig. Fast jag anser det befogat då jag faktiskt haft min gammla i typ 4 år eller nått och den börjar haverera.
Men försäljaren slapp gå lottlös efter att fått jobba över några min och mina kära tjejer fick telenummret till snyggingen de var ute efter från början (han var inte där längre, utan de fick det av en av de andra försäljarna XD haha) Och jag fick min mobil:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0