F*N för att vara sjuk

Blir inget skolarbete inför seninariumet idag:/ Synd för det känns jättejobbigt att skjuta upp det! Men är man sjuk så är man. Jag funderade på att skita i det faktumet, men sen insåg jag att det inte skulle funka. Varför plåga sig och sen på köpet smitta den man ska jobba med hela veckan. Dumt! Så det bli att ha tråkigare än tråkigast hemma. Tvkanalerna suuuuger så får se vad jag hittar på när jag inte sover. Göra bort lite nödvändigt vorde bra! Men jag är en sån fegis när det gäller administrativt arbete eller vad man ska kalla det. Pappa hjälp mig! Stackarn kommer nog få antal telefonsamtal idag om jag tar mig för att ta tag i saken♥.


Om jag inte drack nog mycket tée igår så undra hur mycket det kommer gå åt idag? (a) Tur jag köpte ett till pack igår och honung. C-vitanimbrus blir det också. Och kanske lite apelsin för extra riktigt c-vitamin. Halstabletterna jag köpte var ingen hitt, men hällre det om det lyckas lindra halsen lite.
Vad mer brukar man äta när man är sjuk och vill bli frisk?? snälla förslag på detta?!



Kommentarer
Postat av: sara

SV; Var nog lika bra att du inte följde med ut, jag fick ju magsjuka dagen efter och nu har min kompis fått ;) men vi får ses snart i Umeå då för lite mat och partey ;)

2011-01-27 @ 21:57:40
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0