för en gångs skull.. nehe

är så besviken
tack så mycket! Jag vet att man inet ska lita sådär på just sånt men.. jag var väll naiv!
Det som känndes så speciellt för en gångs skull. Fan vad allt blev fel nu:`( mitt fel kanske, men lite tidigare och jag hade kunnat rädda allt (för mig själv). all min entusiast att dessa dagar faktiskt skulle bli bra försvann just:(  h- v e t e  :(
all min motivation är borta. Får se de som mer tid att plugga då.. tragist!!



vet aldrig om jag ska vara arg på mig själv, universum eller andra?







Älskar min familj iaf!! Ni är underbara! Tack mamma för att du är så osjälvisk! ♥
Tack för alla presenterna (som det ser ut som jag hade kunnat få imorgon nu iaf.. men) Tack!! dom var jättefina! Jag blev jätteglad!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0