hemma i kalla sverige. Fast det har sin charm med, den här snön!

Har inet tid! det är det ständiga tanken i mitt huvud just nu. JAG HINNER INTE!!!!! För mycket på en gång, hjärnan krachar snart!

HATAR DENNA J*VLA TENTA! DeT KOMMER gå åt Hvete!! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH psykbryt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men ikväll gör jag ett (dundristigt) avbrott och träffar Sara och Ellen. Hinner inte men.. skit samma. Guuuud jag läängtar! så himmla välbehävligt. Saknar er alla så mycket. Har typ aldrig hunnit träffa nån i mitt "gamla" liv känns det som. Råtråkigt, för jag sakna alla SÅÅÅÅ himla myket!!!  


Har MILJONER bilder. Jag skojjar inte. Vi hade två kameror med oss men har andvänt TRE minneskort. så ja.. det kan vara anledningen till att min datot säjer emot så fort jag ska öppna mappen "mina bilder" och skickar ut mig. Jag har säkert sprängt mängden bilder med råge. Så bilderna ä ett tag bort:/  


Har haft det SSSSSÅÅÅÅÅÅÅ bra i Thiland!! Tragist att fara därifrån! Fast hade kunnat slappna av mer om jag inet haft denna jävla olägliga tenta i bakhuvudet. Skulle lämna böckerna hemma så jag kunde ha släppt det helt! Men lev och lär.
Ni får mer detaljer och historier om resan när mitt liva inte är så kaotiskt. Typ Fabruari? FAst har sagt till alla som vill träffas, eller sånt som ska göras att i februari..då! SÅ nu är väll fabruari också fullbokat utan att jag vet det. Speciellt om jag för omtena (vilket är högst sannolikt!) för du har jag TVÅ kurser +allt annat. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH........ jag ogillar mig själv som satt mig i denne sits. FAst Thiland var SÅÅÅÅ värt det!!!

Vi åkte iaf med Alex shulman hem(programmledaren för Paradise Hotel). 12 timmar på samma plan. Och han hade världens gulligaste dotter som han gick förbi oss med ganska ofta. HAha stina märkte honnom knapppt för att hon inte kunde slita blicken från hanns dotter;P
Bara ifo. Skulle glömma att nämna sen så.. haha bara typ för att :P

Men nu har jag sittit här ALDELENS för länge -har INTE TID!!
(men ni skulle ändå förvånas över hur lite jag får gjort. Självhat)
Man får ta sig stunder och tänka tillbaka på trevliga minnen. Thiland var Awsome!
MEN jag är INTE brun! Jag lovar! hel övriag familjen med inte jag! Jag ser abra mindre blek ut. Ingen kommer märka nått. Kenske på mage och ben lite grann, men hur ofta ska jag visa det i kalla klimatet här? Och så har man redan börjat flagna..:/

kommer förästen att sova på luftmadrass i en tom lgh den första tiden. För jag har TID att fixa och kolla runt efter möbler. Och jag ska få en ny säng. Och den måste jag hinna prova ut.




Sen ett stort minus till folktandvården!!! Hur har ni mage att ringa och skälla ut mig för nått jag inte har gjort och sen bara vara snäsiga. Jävla *iatch!! Jag har ALDRIG parata med dig, jag har ALDRIG godkänt det där och jag kan lika gjärna välja nån privat om jag vill. Är det såhär ni skaffar kunder??? Jag hoppas du går igenom nån skillsmässa eller så så att du har nån jävligt bara anledning för att vara sådär sur. Blanda inte ihop mig med nån annan och skicka skiten på mig. JÄVLA ********* ! spott!  

Kommentarer
Postat av: MLA

Oj oj låter som om du har fullt upp det närmaste halvåret. Hör av dej när du fått huvudet över vattenytan!

2011-01-05 @ 12:14:17
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0