jahapp snart 20 då

vill sååå gjärna INTE vakna i den där hellhålan på min födelsedag att jag istället tar första skelleftehamsbussen kl05.08 in till stan för att därifrån ta 05.50 bussen in till umeå. Guuud så depprimerande det hade varit att vakna upp där! NI ANAR INTE! Då skiter jag i att föräldrana inte tycker det passar att sjutsa in till bussen (den från stan) och tar omvägen (tar längre tid) med skehamsbussen. Det blir en lååång födelsedag. Som verkar ordna sig trotts allt. Hoppas inte skenet bedrar. 20 ska väll var roligt? eller har jag missförstått?
uchh så gammal jag känner mig. Snart är jag gammal gumma. (ålderskris)?!

Har haft mammas sida av släkten här idag på fika. Trevligt då det inte blev jul med dom iår=)



nu är jag jättetrött. Är fortfarande lite på thiland tid, och där är det 3 på natten. Så jag kände hur mina ögonlock hällst hade velat stängas vid 6-7 nån gång. Men förhoppningsvis hjälper det mig att ta mig upp imorgon. pepparpeppartaiträ
sovgott och dröm söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0