RIP apelsinen

Har mördat/botoxat och framtagit juice med en kanyl från en apelsin. Det sistnämnda gick inte så bra då apelsinerna var dåliga och lite torra. Snacka om att ha tråkigt, eller så säger vi att jag övade som jag skulle ha kanylerna till (A) . men jag skulle inte vilja bli tagen blodprov/injiceras av mig isf;) Jag tillägger att jag var ytterst försiktig för att inte skada migsjälv eller någon/något med liv, -OCH att jag faktist om jag får skryta lite tycker att jag är hyffsad på att ge sprutor (till farmtida arbetsgivare -har blivit nojjig när alla säger att de ska gå tillbaka och kolla om man skrivit nått olämpligt när man ska bli anstäld i framtiden -sjukt föresten, men det får vi ta i ett annat inlägg)
Näe jag gillar bara att ge sprutor gissar jag. Man får en massa underliga hobbys när man studerar innom vården.
Seriiöst hoppade av uppspeldhet på KTCn förra veckan när vi lärde oss(A) Det var sååå kul! Vi fick först träna på en skumgummikudde, sen ta på varann i magen, i rumpan (vi var bara 4 som våga) och i armvecket:D JAG VILL GÖRA DET IGEN! :D (Jag är sjuk i huvet!=konstaterat. Men jag tröstar mig med att alla är lite koko djupt inne. Vi är alla mänskliga med våra fel/ brister och underliga unika sinnen)   



inte min bild -google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0