andas in genom näsan och ut genom munnen

Varit på bodybalance med My och Ida. Skönt!!
Vill bli fri från denna fängslande förkylning som gör mitt 4 månaders Iksukort värdelöst. Gått mer än en månad och jag har varit där 3 ggr. Ej värt. Alla far och tränar hela tiden och jag vill följa med! fast skippar gjärna bodypump, Fattar inte hur alla kan vara så motiverade och into det. Jag finner det tråkigt och omotiverande. Fast jag har aldrig varit sån som gillat att lyfta vikter. Även om det ger mig muckler så väljer jag nog en mer.. rolig aktivitet som inte känns osm träning. Måste prova zumba så fort jag blir frisk! Och typ affrodans eller liknande. Det är mer min grej, so what om man skämmer ut sig lite.
bodybalance är bra, lagom och gör mig balanserad. En toppensmart blandning och skönt. Fast jag behöver kondition! Kanske måste våga mig in i gymmet sen ändå..
Saknar yogan jag sofia och ellen var på ett tag! Dan var bra! bra ledare, lärde mig mycket, och perfa mängd människor som inte var dömmande ungdomar. Och subway innan var ett stort plus, spec kakorna som togs hem till Sofia och intogs till disneychanel;) Bra tradition!;) Saknar det!


Saknar min familj och längtar till Lördag då jag far hem till skell för ännu en inför-tenta-plugg-vecka.





Mottot att ”inte se (något ont), inte höra (något ont), inte säga (något ont)” ger uttryck för en buddhistisk tanke om att den som inte exponeras för ondska inte heller kommer att reflektera denna ondska i sitt tal och sina gärningar.


Kommentarer
Postat av: MLA

Om du blir less på plugg så är jag hemma i Skellefteå hela nästa vecka, är ledig faktiskt :)

2011-03-16 @ 16:07:57
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0