arbetarbi

Igår och idag har jag fått nått städ-fnatt. Igår när jag kommit hem från stan så började jag tvätta upp min STORA tvätthög, diskade MASSA kvarlämnad disk, städade, handtvättade massor, och massa annat småplock. Idag så fortsatte jag.. Håller på med ytterliggare tvätt, har hängt bort gårdagens tvätt, städat och organiserat ALLA papper som var ett virrvarr sen mina förra pärmar blev för små. Efter det så började jag städa smyckesskrinet. Har även hunnit organisera lite i garderoben och städat en hylla med allt möjligt som låg huller om buller. Så nu är det snart skinande rent. Bara dammsugningen kvar..
..och så skolan, med alla knepiga engelska, tjocka som attan-böcker.. Inte att glömma!


Har haft en bra vecka och en super helg! I måndags var dock en Låååååång dag på skolan. halv 9 till 19:O Och guuud vad denna nya kurs skrämmer mig. Samtidigt som det Äntligen(!) är röntgenrellaterat de vi läser så är denna/dessa kurser helt utanför min bekvämlighetszon. Fysik och matte.. aldrig min starka sida. Och jag har lust att klaga på min högstadielärare i dom ämnerna kan jag ju ärligt säga! Kommer inte ihåg ett piss, tror inte ens vi läst nått sånt..
I tisdags vare exinination i injektioner. Det gick bra:) jag fick intramuskulärt.
Sen på kvällen blev det Hockeykväll hos Hillevi med Joanne, My, chips, dipp och katter. Trevligt!
Ikväll ska vi göar en liknande variant. Blir hockey (hejja skellefteå!!) hos Hillevi och sen ska vi till skarinska för att lyssna på nå band. Blir super!!
Ännu bättre blev dagen nu när Sara dyker upp från ingenstanns:D så jag ska en tväris och träffa henne innan:)

Weeeeeii för denna veckan!!
Till helgen kommer syster och signe och våldgästar;) vad ska man tro då man blir ombädd att hitta en kompis att sova hos. HAHAH. Men det gör mig ingenting, problemlösning kallar vi det för sämjan:)



Sen har jag börjat bli nervis.. Vet inte vad det är med mig?? Jag har fått sommarjobb.. JA JUSTJA de har jag glömt berätta. Blir på Kirurgen 2, där jag var ifjol. Btw så har landstinget uruselkoll på det här med sommarjobb! (hade sökt allmänt via nätet och ringde nån snubbe för att höra när man skulle få veta om man får eller inte. Han är helt borta på den frågan, och han ska vara ansvarig?? så jag ringer nya chefen på Kir2 ist för att ta saken i egna händer. Tydligen så är det de ända vettiga sättet att sätta eld i baken på landstinget! Men jag fick sommarjobb där iaf:)
Men nu är problemet att jag börjat bli nervös och tvivla på mig själv. Har försökt komma ihåg rutiner osv och allt är som bortblåst. jag kan inte komma ihåg hur jag klarade de förra året?! Kan inte förklara känslan, men mindre släkting till panik typ. 



Nu borde tvätten vara klar. By

Kommentarer
Postat av: MLA

Du vet att du alltid kan ringa din ingenjörvän, jag kan nog hjälpa dig med den matte och fysik du behöver :) Har du föresten kollat mejlet jag vidarebefordrade till dej, från resebyrån? :)

2011-03-31 @ 19:54:07
URL: http://itslogic.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du har ingenting att ha panik över, jag har fått tre månader på hematologen och har INGEN erfarenhet av vårdarbete alls, JAG har panik. Det löser sej :D

2011-04-10 @ 14:03:24
URL: http://detlosetsig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0