detta suger

Så jävla less på denna förbannade förkylning!!! Haft den i tre hela veckor nu, snart inne på min fjärde.
Jag har mina hyfsade dagar och mina sämmre dagar, och idag är en sämmre dag.
Eftresom jag nu är 20 så måste jag betala för vårdcentralen. Så eftersom jag redan ungefär viste vad de skulle säga och göra (den är orsakad av virus och inte är bakteriell så kan vi inte göra nått bla bla sköt om dig själv bla bla å så kanske ett prov bara för att) så jag ringde sjjukvårdupplysningen ist. Låååång kö var de. men jag slapp ta mig till en vårdcentral för att höra precis vad jag redan viste.
Bara att stå ut och dricka mycket och äta bra.

Detta funkar inte. Har inte kunnar ge plugget till tentan imorgon en riktig chans. Jag ligger så jävla risigt till. Hade behövt extra energi utöver det normala till just denna, då det är min svaga punkt. Så detta är ingen bra combo!


fy fan för virus!
Jag är sjuk heeela tiden. var sjuk stora delar av hösten, varit sjuk flera gånger efter jul och nu denna utdragna. Är jag särskilt vek? eller ser jag mumsig ut till viruserna?
Orettvist är det iaf!


Varför kan jag inte bara komcentrera mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0