family is the best


Igår och idag har varit jättebra dagar. (vi bortser från att jag aldrig blir frisk -blir vårdcentralen nästa nu =less så in i..).
Har skitigt i plugget (halverst) igår och idag. Hade viktigare saker för mig. Som att fara till mormor och morfar♥ och låta mamma lura mig med sin övertalningsförmåga så att jag slängde en tredjedel av garderoben hemma. Om ni viste vad jag slängde skulle ni skratta åt mig i ändo! man kan säga att jag slängde min ungdom i kläder. Jag kan också nämna att jag aldrig i mitt liv har slängt ett par jeans, och kan fortfarande ha många av dom. Men lugn, jag ska inte;)
Jag är en sparare. Rår inte för det. För mig har saker känslor, ett värde -minne som ting.
Men det blev jättebra, tomt!, men bra. För vi omstrukturerade mitt rum litegrann också när vi likas var i svängarna.
Pizza var toppen på det. Och så fick jag umgås med dom som det blir så tomt och ensamt utan.


Idag steg vi upp tidigt. Och jag hade inga problem med det, måste vara humöret. Vi siktade på att fara halv 8 men det drygades till 8 då vi inte kunde hitta några fästen till en spegel som jag skulle ha med. Och sen hade bilnyckeln försvunnit, som jag hade hållig i. Men så fort den hittades, i bilen, så åkte vi.
Vi lämnade av grejjer i lähenheten, åt, stina mötte upp spelarbussen, resten av oss for en snabbis på stan innan mamma å pappa for till Hörnefors för att titta på matchen medans jag for hem till mig och skulle plugga. Jag hann inte så mycket (ovanligt, inte alls!).
Stina och Clemens vann, men hade tydligen spelat sin absolut dåligaste match någonsinn, trots att det blev 9-7.
Sen mötte jag upp hela familjen på stan igen, gick runt lite till. Träffa My. Sen for Strandbergs vidare å handla mat till mig:) Hemma hos mig gjorde mamma hemmagjord köttsoppa -MUMS! Pappa satte ihop min hylla/byrå♥ Och vi åt, såg mello (som  ni såg i förra inlägget;)) och nu har de farit igen.

Såå härligt att umgås som en familj! Det blir för sällan nu när jag är i ume:/ Älskar dom!♥ Jag har väldens bästa familj!!!




Imorgon MÅÅÅÅSTE jag plugga -SERIÖST! Jag är skruuuuuuddd. Uschhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0