Grattis stina till körkortet!!

Nu har elin fått lära sig att ladda ner. Hon är segare än segast, hon vet det och tyckte det var dags. Hon fick hjälp av supergulliga Antonia som var en ängel som hon inte hade klarat sig utan! 
Om elin hade gett sig på att försöka själv är chansen inte bara stor utan med 90% säkerhet, att elin hade gett upp. 
Nu känner jag mig knäpp och yr i huvet av att prata i tredje person haha, så jag slutar.  
Taaaaaaaaaacccck Antonia! Haha vi upptäkte programvara efter programvara som jag inte hade och som var tvunget laddas ner innan de slulle funka som jag inte hade en aning om fanns ens. Men efter att ha gett mig en lektion i datakundskap. Kommit fram till att man hade velat vara mer geek och att jag lärde mig mer av antonia än på föreläsningen vi hade i 4 ½ timme tidigare på dan.
Så nu har jag hela första och 4:de sesongen av Greek (världens bästa serie) att se på:D -Bara att fortsätta (såg massa igår;)). 




OCH GRATTIS TILL LILLASYSTER SOM TOG KÖRKORTET IGÅR!!! :D:D:D Kör försöktigt!  
Nu kan du köra ner och hälsa på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0