Noret jag skanar dig!

Now iväg på middag, mys och håning av mellodifestivalen hos Ida:D (jag hejjar då på Danny;) bara av princip, inte för att jag tror hans låt passar i Eurovision, vilket ingen gör -så därav spelar det ingen rollvem som vinner. Sverige suger på sånt här)


Igår var det nycktert för mig på Ellinors inflyttningsfest. Tur att vissa går att umgås med när de druckit;) Och man kan fortfarande ha kul utan alkohol i blodet! Fast nackdelen är att man märker fortare att man blir slut och trött..  
Dagen har bara bjudit på en långprommis med my den det fina vädert. Jag skulle ha haft solbrillorna. Myys.
Imorgon ska jag sova lääänge och må dåligt över att inte jag får vara i stugan med mamms å papps. Guud vad jag saknar det stället!! Himmelriket på jorden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0