Semmeldagen och jag taggar grädde!

Längtar till Semlor hos Ida ikväll!!! :D

Men innan dess så MÅSTE jag plugga in lite Klimisk kemi inför imorgon. Det är typ livsviktigt! -good luck elin.
Seminarium av prövande karaktär är det som hemsöker mitt samvete. Hatar när ens lathet/dumhet påverkar andra. Och imorgon kommer det påverka två random framlottade stackare från Grupp 2 med Sjuksköterskor och Röntgensjuksköterskor.
Peppad? OOONEJJJ.
Måste ta tag i mig själv? OOOJAAA.


*
Älskar när man börjar prata med personer man saknat och inte pratat med på länge! Man blir så varm och glad:) Dagen kan lixom gå lite hur som hällst och det inte gör lika mycket som det gjorde igår.
Tummen upp för gammla kompisar! 
Saknar er allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0