ursäkta? hallå ursäkta?? vad fan tänkte ni med?

Sara Varga, allvarligt! Är ni SERIÖÖSA??? Hallåå i bollen korkskallar.
Visst det är gripande, FÖRSTA gången man hör texten. MEN.. MEN då glömmer ni -att hon inte kan sjunga -att låten är totalt värdelös i Europa och att DEN ÄR DÄLIG! Mest såför att HON INTE KAN SJUNGA. Kan alla tragiska ensamma kåta mellanåldersmän sluta rösta och låta dom som har hjärnan kvar få avgöra?! love generation hade ju i alla fall ett senframträdande som inte gjorde mig spyfärdig(vilket varit ovanligt detta år). Och de var ju fyrdubblat så snygga, om det nu är argumentet för Sara Varga  (för jag kan helt ärligt inte komma på nått annat).
Jag har en kännsla av att jag kommer vara lika arg nästa lördag. Skippa se?? Vem kan låta bli. För inte är det bra. Men det är tradition och man kan inte låta bli att lidas egenom lördagskvällarna bara för att hänga med. Varför? har jag frågat mig, men jag har ingen bra förklaring.
Kan nån förklara för mig?! Och ge ett bra argument till Sara Varga..?!


Att det ska vara samma sak varje år. Jag måste nog börja komma väl med tanken att jag och sverige oftast inte tycker likadant.
Men jag håller fast vid att det inte är jag som tycker fel! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0