sötis

åhh Min fina Mysan! Haha blev väckt av att min dörrklocka ringer (den ringer aldrig då jag inte redan vet vem det är) å så är det gulliga My som kommit för att säga hej då innan hon for hem till Helsingborg. Blev så glad att jag nästan glömde bort att jag stod i dörren i täcke och en väldigt ruffsig frilla som måste ha sett komisk ut;P 
Kändes lite konstigt och lessamt att vi inte ska ha samma liv nu ett tag som vi har haft i 1 HELT ÅR -sjukt vad tiden går!! Tänk att till jul har vi gått halva vår utbildning, skrämmande!
Fick iaf massa kramar (gulle du trots att jag var sjuk!) som behövdes Och lite pepptalk som fick mig känna som om at jag inte skulle dö av denna förkylning och såg ljuset:) 
Nu ska vi bara hitta en lucka i schemat så att jag kan komma ner och hälsa på!!! synd att helsingborgfestivalen inte gick:/ Men syns i sommar!♥

NU ska jag fortsätta sova. eller jag får i mig så lite syre att om jag inte somnar så svimmar jag snart hur som hällst:P Imorgon blire att krypa till Ica och apoteket, för näsdukarna är slut (igen:O) och nässpray är livsnödvändigt och även det.. slut såklart. Så om ingen vill ta en beställning så ska jag bildligt krypa dit ner imorgon:S längtar inte. 

nattinatti alla fina!  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Om du bara bodde närmare så hade jag hjälpt dej :) Krya på dig tjejen!

2011-06-01 @ 17:19:52
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0