at MB

Biljetterna til Hemavan försvann på en och en halv timme och när vi stod i kön och hyffsat långt fram så går rycktet att det bara finns 5 platser kvar och en liten stind senare så skriks det ut att nu är alla ordinarie platser fylda men att man kan skriva upp sig på reservlistan. Tydligen så tar de med fler om de kan hitta fler boenden och fylla en till buss. Dom lät då positiva till att det var bar chans att vi skulle få följa med. SÅ nu är det bara att se och vänta.


Har just skickat in min etiska rapport nu precis. Har gått ganska bra, förutom tidsplaneringsmässigt:P GIllar att sitta på MB om man får ha sin egen dator och sitta vid fönsterna på första våningen. Då sitter man inte så ihopklumpat och jag kan koncentrera mig så bar JUST här. Sen så tog Riesenpåsen strategiskt nog slut precis då jag läste igenom det färdiga resultaten. Den har å hjälp endel.
Etik är faktiskt väldigt intresant och roligt när man läser olika böcker. Hittade en som jag nog hade kunnat läsa som en vanlig bok. Tänk att kunna läsa kurslitteratur som skönlitteratur..?! Så bar det skulle vara, å så mycket man skulle lära sig. Men då är ju förutsättningen att boken är bra också förståss.


NU ska jag ta mig hemmåt och äta, sen blir det praktik resten av dagen. LungLabb 205 här kommer jag. Hoppas det blir lite vätskebilder och jonssonbilder idag så jag kan lära mig dom. Frontal sida har man som inne nu!:P


HAHAHAHA å sätta in den här i ett etiskt resonemang skulle vara underhållande. (vad skum man blir av studier)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0