dööttt vare här!

Kan inte sova :O! väldigt underligt med ett stort utropstecken då jag har energi som en 95åring och har försökt mig på rapportskrivande idag. Fick tom världens ryck just nyss och diskade bort och städade bort osv. -ja kolla in klockan så ser du hur opassande tiden var. Men när man hamnar i zonen är det bara att flyta med. Bara lite kvar nu så är lägenheten snygg igen (var ett tag sen måste jag skamligt erkänna). 
Julfint äre här iaf. Behövlig mysfaktor! saknas bara snö! Tycks som om alla har fått se snö iår iaf, de har inte jag. Oretvist. Hoppas den dyker upp snart. Känns så depprimerande att fara ut kl4 och så känns det som sängdax för att de är så mörkt att man inte ser vart man går..

Har iaf haft en lite tuff tid på allmäntillstånds-hållet. Dunder Antibiotika kuren funkade inte (lite väntat dock) och den förjävliga hostan som jag trodde facktiskt blev bortjagad av pulmicort och nasonex kom tillbaka, kors i taket.. Blodtrycksfalllen fortsätter och jag kan bevisligen inte längre hålla andan i 10sek utan att det svartnar för ögonen. Mitt liv skulle inte ta skada av en liten omjustering på den medicinska avdelningen.


de här inlägget kändes inte upplyftande uptäckte ja just. Men lev me de. de gör jag.
nu ska jag åter försöka sova. ska ju upp och skriva raport imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0