Nu har jag varit duktig

Har tagit tag i att rensa avloppen. Dvs inte bara duchen (har så mycket hår så tömma där stup i kvarten) utan har även tagit tag i handfatet inne på toan och rengjort dom rören -pillrigt värre. Tur man inte är dragen att göra skitgöra! Varför behöver man en man egentligen? haha nej nu gick jag för lång. Vet vet vad jag hade gjort utan min händiga pappa. Skulle byta däck också om jag bara hade styrkan. Vet ju hur, men de är de där med att ha kroppskraften som inte sitter :P Får sikta på gymmet när jag blir frisk tillslut! har ju redan köpt IKSU årskort (så blev man sjuk igen -så jävla typiskt mig).

Sen har jag nu varit och handlat så att jag ska vara dukltig med maten. Blev inspirerad. Ska börja snart. Fick andra ryck då jag kom hem från affären, som att diska, städa och rensa avlopp :P haha.
Men nu ska mat fram på bordet. Tror jag ska göra omelett faktiskt :)

Sen måste jag hinna plugga lite. Efter en heldag på skolan med info om dessa två veckorna innan VFUn så känns som om alvaret börjar nu. Nu behövs det plugg. Äntligen känner man motivation då man kan se användningsområdet till slitet för en gångs skull.. Härligt (fast får se hur länge jag känner så;) -fråga mig igen om en vecka :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0