sluta dunka

Nu har jag och två grannar (ja vi kom alla ut samtidigt) gått runt och försökt lokalisera det otrooligt störande dunkande som pågått hel aveckan. Okej om man har gympa eller whatever en gång i veckan eller på dagarna. MEN kl fuking 2 på natten är EJ OKEJ! Och jag vette skjutton vad den gör den som låter.. har som en ryttm: dunk..ett två tre DUNK.. osv
Men sen det går ryckten om att radiotjäns är runt hörnet så äre ingen som öppnar. På två våningar vare EN som öppna.
Men vi sa iaf att vi kanske ses inatt ute på bron för att försöka igen ;) haha de är så jag träffar grannar ;P 


Nu ska jag få i mig nå mat och sen fara på KTC för att träna PVK. Eximination imorgon..  



Å Nu äre nån som spelar bas igen. VAD I HELA ******. VI BOR I LÄGENHET!!!! (men det är iaf inte så sent än. Men när jag var sjuk var det ett helvete för mitt huvud)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0