snart är väll oktober också slut..

Idag hade vi KTC med oxygen, sug, hjärtsängläge, cvk och venport. Vart roligare än jag hade tänkt mig. Tur man har härliga kompisar som gör det så roligt!
-
Sen har jag hunnit med att tvötta säkert 6 tvättmaskiner (ej så fulla, men dock lika tidskrävande) och blivit peppad att ta mig till IKSU. Var lite tveksam, har ju fortfarande en hosta som jag ibland misstänker kommer dränka mig (ej skrivfel!, bubblar lite ibland nere i bronkerna..:P) Men jag VIIILLL så gjärna och behöver så väl! Så jag for dit kl 20.30 för att möta upp tjejerna som varit på bodypump-pass (som ja skippa). Sen droppa de av folk, fast jag och Hillevi var där ända till 10 i 11 då de stängde. Så nu känner jag mig råstolt och hela kroppen känns härlig. Fast jag tror jag har en grym träningsvärk att vänta imorgon. Fast vi ska träffas 9.30 på gymmet ändå:P blir ett lite tag bara för vi måste hinna förbi IDfoto och ducha å äta inan vissa av oss har Metodträning på NUS rtg p eftermiddagen:) -Praktiken börjar ju nästa vecka! 
-
Sen tar jag första bästa buss hem till Ursviken! :D:D Har haft en massiv hemlängtan. Har ju inte varit hem sen innan jag for med tjejerna till Kreta så var ett tag sen. Så er fram emot en jättehärlig helg med familjen! :D 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0