tusan å

Blev ingen praktik idag. fasen att första dagen ska kroppen svika en. Nu har jag då iaf skickat iväg ett mail med alla problem till läkarn som aldrig hör av sig. Nu MÅSTE han höra av sig! Och fy vad jag ska klaga. detta funkar inte!!
Men har en superhandledare som var underbar och förstående och lät ärligt brydd (vilket blir tunnare och tunnare då man klagar hela tiden. fast man håller käften om två tredjedelar så lessnar fok på att höra. Förståligt! men lessamt..) 

-men imorgon SKA jag på APUn!!!

                                   


Har som många andra blivit smått beroende av Wordfeud nu :] Pinsamt! fast har bara stina som jag kan spela mot :P Tur hon slutar ett idag så jag intet får så tråkigt här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0