Sept. 7

Nollningen är igång, skolan har rivstartat med seminarium på måndag.. NU är det Studentliv igen och jag kan inte klaga (mer än på plugget då ofc, måste man ju få!).

Ni får hålla er med pungtform:
•Nollningen har varit skitskojj och vi har lika mycket skojj kvar! :D 
•Cecilia har bott här :) (och hon är alltid välkommen att göra det ska hon veta!)
•Ikväll ska jag till Lövvattnet för avskedsfika då Ellen den lylloosen ska till Australien :) Har längtat hela dan. Alltid så kul att träffa tjejerna!
•Pappa har fyllt år, i söndags (GRATTIS PAPPSEN♥) och då kom hela familjen ner till mig :D
•Har fått ner min cyckel som pappa har fixat så den funkar (nu gå¨r allt så mycket lättare och snabbare, och billigare)
•Har fått ner tv:n från mitt rum hemma då den som jag hade här i lgh:n hade dött..
•Har varit på Ålidhems HC och tagit så många prover att det tog ca 10 rör blod på ca 5 olika remisser.. Fast svar dröjer några veckor..
•Har accepterat att mitt hår kommer se ut såhär i några månader (höll på att få smeknamnet pudeln -då har det gått för långt asså!!) men som sagt.. accepterat vare ja.
•Blivit sjuk igen. Tydligen kanske nått mega virus som satt sig fast tror läkaren.. (prover tagna -igen). Snart frisk.. 
        Nu kan jag inte komma på nå mer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0