skolan drar ju igång snart. Då måste jag ju dra igång denna å! Slut på slöandet!

justja jag är hemma nu..btw.

Just kört läkededelstentan för tredje gången. Kände så förvånadsvärt bra att självklart ska jag när jag kommit ut genom dörren komma på att jag glömde TA MINUS ETT på en j************la fråga. HaaaTTA!! tror jag går och blir galen. Minus ETT för i helvete.
(ja jag har börjat svära mer, skyller på sällskapet med en viss person ;P)  

Men nuuuu taggar vi NOLLNING :D :D Har Cecilia inneboende i helgen och kanske besök av familjen. Bara massa roligt!!

Har även tagit tag i att ringa och (snällt -de är ju jag lixom) skälla ut frisören som klippte mig i förrgår. Det ser inte okej ut alltså! har till hälften page till hälften vanligt.. Cp frisyr!! I mitt deppade uppgivna pluggtillstånd igår grät jag en hel del arga frustrerade tårar. Jag som för en gångs skull hade ställt in mig på att de skulle vara okej att klippa kort för att få bort det nötta.. å så klipper hon jättemycko-fel (kan inte ha varit meningen assså!!) är inte enns okej på nått sätt när jag plattat håret. Inte ess då ser det någolunda rätt ut. ..Och hon skyllde på mina lockar för att det såg ut sådär. -- Newsflash! JAG HAR LOCKIGT HÅR! KOMMER ATT HA DET SÅ ÄR DET TÄNKT om jag nu inte ska måste platta varje dag för att du klippt som du har gjort. Ser ut som om ett barn fått tag på en sax och klippt av en stor tuss av luggen.
Men nu har jag tid på måndag så bara att härda tills desss.

Hade det jättebra på Kreta :D fast blir inte så mycket bilder. Hade en liten olycka med kameran.. (;P) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0