liten bildbomb som sammanfattar min jul

Så här såg jag då ut, och ja.. jag hade samma tröja Båda dagarna(!) chock i taket (och om ni just gjorde en ogillande grimars, meveten eller ej, så kan ni ta er). Annars så var det vanliga jag fast jag sminkade mig mer än en vardag och orkade locka håret sådär ordentligt som vissa verkar göra varje morgon (hur orkar ni? de är rååjobbigt jeue!).
julklappsleken med mammas sida på julafton hemma hos oss:) jag vann mintchokladen jag själv köpt ;) den var delicious;D
mys i soffan framför en rolig julfilm sådär lagom trötta efter en trevlig julafton och en verklighetschock när det stora samtalsämnet blev stinas julklapp; löshåret ;) stackars killar vars illusion var förevigt förstörd ;P
Sen var det dagen efter och det var bara att göra om beautyprocceduren och sen ge sig iväg till Robban (Robertsfors för er ovetande) :). Så, Jag och stina på en av många duobilder för mamma (å ändå blev man inte snygg på en enda;) men det var värt försöket) ;på våran bakgård.
Julklappsleken i Robban med pappas sida :) jag vann krukor, men mamma ville så gärna ha dom så jag bytte mot ett par ljusstackar och ett pannunderlägg:) passade mig bättre -var ska jag rymma krukor? blir när jag byter upp mig i storlek på lgh
-Beautyfying- Dags för utgång i skell (annandan). Träffa gammla saknade vänner var toppen!
Sen fick man äntligen träffa kussefinen, som saknats i jul! Var så kul att ses, det görs ALDELENS för sällan!

Kommentarer
Postat av: johanna

superfina bilder!!

saknar dig vännen! ska du inte komma hem till skell nått?:)

2012-02-29 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0